Amazon, Google ili Apple? Podaci otkrivaju organizaciju za koju najviše želimo raditi

11

Nova godina obično znači nove prilike za posao, ali kako svi imamo različite snove i ambicije, organizacija u kojoj želimo raditi, to može varirati. Neki od nas su motivirani radom u sektorima koji nude najveću financijsku dobit, dok su drugi zainteresirani za poslove koji mogu napraviti stvarnu promjenu u svijetu.

Ali postoji li određena organizacija za koju smo najzainteresiraniji raditi?

Zainteresirani za ovo pitanje, tim Reboot Online koristio je alat za online analitiku Ahrefs kako bi pronašao instituciju s najtraženijim slobodnim radnim mjestima na internetu.

Top 15 organizacija s najtraženijim poslovima u svijetu 2021.:

Organizacija

Ukupan broj globalni online pretraživanja (mjesečno)

1

Amazon

2,106,000

2

NHS

1,646,500

3

Walmart

813,900

4

Google

454,200

5

Target

335,700

6

Tesco

286,600

7

Apple

222,900

8

FedEx

210,650

9

Home Depot

177,700

10

Microsoft

175,100

11

Costco

169,250

12

Tesla

162,000

13

Starbucks

156,800

14

Facebook

152,100

15

Sainsbury’s

125,200

Reboot Online može otkriti da je organizacija s najviše traženih poslova Amazon, s ukupno 2.106.000 globalnih online pretraživanja mjesečno. Najčešće varijacije pretraživanja slobodnih radnih mjesta na Amazonu uključuju ‘Amazon poslove’ (1.600.000 mjesečnih pretraga) i ‘Amazon karijere’ (466.000 mjesečnih pretraga). Amerikanci najviše žele posao u Amazonu, s ukupno 60% traženja poslova na Amazonu iz SAD-a – slijede Indija (13%) i Ujedinjeno Kraljevstvo (5%).

Drugi je NHS (Nacionalna zdravstvena služba), s ukupno 1.646.500 globalnih online pretraživanja mjesečno. Javno financirani zdravstveni sustav u Ujedinjenom Kraljevstvu doveo je do više od 1.600.000 pretraživanja za “poslove u NHS-u” mjesečno.

Walmart je treći s ukupno 813.900 globalnih online pretraživanja mjesečno. Oni koji traže posao u Walmartu najčešće koriste pojmove za pretraživanje “Walmart karijere” (614.000 mjesečnih pretraživanja) i “Walmart poslovi” (198.000 mjesečnih pretraživanja) – 84% više od Sainsburyja koji je zauzeo 15. mjesto (125.200 mjesečnih pretraživanja).

Gigant internetskih tražilica, Google, četvrti je s 454.200 globalnih pretraživanja mjesečno (‘Google poslovi’, ‘Google karijere’ – 434.000 pretraživanja zajedno) – 66% više od druge digitalne tvrtke Facebook koja je završila na 14. mjestu (152.100 mjesečnih pretraživanja). Prvih pet završava Target s ukupno 335.700 pretraživanja svaki mjesec.

L.B.

Komentari