Zbog govora mržnje i Starbucks obustavio oglašavanje na društvenim mrežama

17

Kompanija Starbucks pridružila se ostalim velikim kompanijama u Americi i obustavila oglašavanje na društvenim mrežama zbog govora mržnje. Zbog rasizma i policijske brutalnosti nakon smrti Georgea Floyda i kao odgovor na proteste širom planete pokretu prestanka oglašavanja pridružilo se već više od 160 kompanija u Americi, koje su odlučile na određeno vrijeme prekinuti oglašavanje na Facebook-u. Prisjetimo se, razlog je što Facebook ne sankcionira govor mržnje. Sada, pokrenuta je i kampanja „Stop mržnji radi profita“, kojoj se planiraju pridružiti i europske kompanije što bi nanijelo dodatnu štetu Facebook-u. Primjerice, kompanija Unliver neće se oglašavati na Facebook-u do kraja godine, a pokretu su se priključili i Ford, Adidas, HP, Coca-Cola, Microsoft. Sam Facebook godišnje na oglašavanju zaradi 70 milijardi dolara, a u petak su dionice Facebook-a pale za 8% i Mark Zuckerberg izgubio je najmanje šest milijardi funti. Iz Facebook-a su poručili da rade na sprječavanju govora mržnje sa stručnjacima i organizacijama za zaštitu ljudskih prava.

U svom priopćenju Starbucks je naveo da je pauza u oglašavanju najbolji način da se spriječi širenje govora mržnje, a o sprječavanju govora mržnje Starbucks zajedno s organizacijama za zaštitu ljudskih prava će pokrenuti raspravu. Starbucks će se nastaviti oglašavati na YouTubeu. Iako se Starbucks neće službeno pridružiti kampanji „Stop mržnji radi profita“, obustavit će oglašavanje.

Izvor: Glas Amerike

Komentari