YouTube najavljuje sankcije za gledatelje koji koriste programe za blokiranje oglasa. Tvrtka je za The Verge potvrdila da trenutačno provodi “mali eksperiment na globalnoj razini koji potiče gledatelje s uključenim blokatorima oglasa da dopuste oglase na YouTubeu ili isprobaju YouTube Premium.“
Izjava dolazi nakon što su neki ljudi počeli primjećivati novo brzo upozorenje da bi reprodukcija videozapisa mogla biti prekinuta ako YouTube otkrije opetovanu upotrebu alata za blokiranje oglasa. Android Authority je ranije izvijestio o tim testovima, koji sprječavaju gledatelje da gledaju više od tri videa kada je aktivan blokator oglasa. YouTube inzistira na tome da će korisnici primiti višestruke obavijesti koje ih pozivaju da prestanu koristiti alate — ili da se, alternativno, pretplate na YouTube Premium — prije nego što im se prekine gledanje.
“Vrlo ozbiljno shvaćamo onemogućavanje reprodukcije i onemogućit ćemo reprodukciju samo ako gledatelji ignoriraju opetovane zahtjeve za dopuštanje oglasa na YouTubeu”, napisali su za Verge.
“U slučajevima kada gledatelji smatraju da su lažno označeni da koriste program za blokiranje oglasa, mogu podijeliti ovu povratnu informaciju klikom na vezu u upitu.” Ove mjere pokazuju da YouTube zaoštrava svoj stav protiv blokatora oglasa i opravdava taj potez tvrdnjom da su sva ta oglasna mjesta kritična za kreatore kako bi dobili naknadu za njihov sadržaj – i kako bi platforma ostala besplatna.
“YouTubeov model podržan oglasima podržava raznolik ekosustav kreatora i omogućuje milijardama ljudi širom svijeta besplatni pristup sadržaju uz oglase”, navodi se u izjavi tvrtke. YouTube sve više testira strpljenje svojih korisnika eksperimentirajući s većim opterećenjem oglasa posljednjih godina.
YouTube Premium uklanja oglase s usluge (i uključuje druge pogodnosti kao što su offline preuzimanja i YouTube Music Premium) po cijeni od 11,99 USD mjesečno ili 119,99 USD godišnje. “Želimo obavijestiti gledatelje da programi za blokiranje oglasa krše YouTubeove uvjete pružanja usluge”, rekla je tvrtka u e-mailu The Vergeu.
Komentari