Njemački je znanstvenik 1953. godine predvidio da će osoba zvana ‘Elon’ odvesti ljude na Mars

Korisnik Twittera objavio je izvatke iz knjige za koje se čini da predviđaju ambiciju Elona Muska da kolonizira Mars. Korisnik Twittera Toby Li podijelio je izvadak iz knjige Von Brauna iz 1953. pod nazivom ‘Projekt Mars’ u kojem bi osoba po imenu Elon ljude odvela na Mars. U objavi na Twitteru, Toby Li rekao je: “Govoreći o sudbini, jeste li znali da se Von Braunova knjiga” Projekt Mars” iz 1953. godine odnosi na osobu po imenu Elon koja će ljude dovesti na Mars? Prilično ludo.”

Poduzetnik i milijarder bio je toliko zaintrigiran da je na upitao: “Je li ovo stvarno?” na što je Li odgovorio rekavši: “Da, stvarno je. Ovo je engleski prijepis iste knjige, ali “Elon” o kojem govori Von Braun u knjizi nije ime osobe, već naziv položaja, nešto poput izabranog meritokratskog predsjednika.”

Elon Musk trenutno planira odvesti ljude na Mars do 2024. godine u sklopu dugoročnog projekta kolonizacije planeta. Trenutno je na čelu Space-X, tvrtke koja je izgradila i poslala u svemir više raketa za višekratnu upotrebu. Knjigu na koju se referirao napisao je njemačko-američki raketni fizičar, astronautički inženjer i svemirski arhitekt Wernher Von Braun. Znanstvenik je bio jedna od ključnih figura iza nacističkog raketnog projekta V2 na kraju Drugog svjetskog rata. Nakon rata znanstvenik je emigrirao u Sjedinjene Američke Države i počeo raditi za NASA-u. Također je počeo pisati knjige o znanstvenoj fantastici. Smatra se da je veza između knjige i samog Muska posve slučajna.

Musk je nedavno objavio da mu je dijagnosticiran Aspergerov sindrom. To je objavio tijekom nastupa u programu Saturday Night Live u kojem je rekao: “Zapravo stvaram povijest večeras kao prva osoba s Aspergerovim sindromom koja je ugostila SNL. Gledajte, znam da ponekad kažem ili objavim neobične stvari, ali moj mozak upravo tako funkcionira. Svatko tko je uvrijeđen, samo želim reći da sam iznova izradio modele za električne automobile i da ljude raketnim brodom šaljem na Mars. Jeste li mislili da ću i ja biti hladan, normalni frajer?”

Izvor: Enterpreneur