Coca-Cola kreće s papirnatim bocama

25

Coca-Colina vizija za Svijet bez otpada, kojom se kompanija obvezala da će do 2030. godine prikupiti po jednu bocu ili limenku za svaku koju stavi na tržište, ide korak dalje. Naime, sada Coca-Cola u Europi najavljuje testiranje prvog prototipa papirnate boce.

Prototip je razvijen u suradnji Laboratorija za istraživanje i razvoj Coca-Cole u Briselu i firme The Paper Bottle Company (Paboco). Tehnologija je kreirana na način da se proizvode boce koje se mogu 100 % reciklirati, a materijal je drvo iz održivih izvora s barijerom od biobaznog materijala koji je otporan na tečnost, CO2 i zrak. Prototip se sastoji od papirnog omotača s plastičnim unutrašnjim slojem i poklopcem koji se može reciklirati. Cilj je da se boca može reciklirati kao papir.

Direktorica Tehničkog lanca nabave i inovacija za Coca-Colu u Europi Daniela Zahariea kazala je: “Testiranje koje danas najavljujemo je prekretnica u našoj misiji da razvijemo papirnu bocu. Ljudi očekuju od Coca-Cole da razvija i uvodi na tržište nove, inovativne i održive vrste ambalaže. Zbog toga se udružujemo sa stručnjacima poput Pabocoa, pojašnjavamo otvoreno eksperimente i provodimo ovo prvo testiranje na tržištu. To je dio ispunjavanja naših obveza za Svijet bez otpada.“

Testiranje bi trebalo započeti u drugom tromjesečju ove godine s Coca-Colinim biljnim napitkom AdeZ. Direktorica marketinga prehrambenih kategorija Coca-Cole za Europu Katalin Halasz istakla je: „Čini se da je AdeZ savršen odabir za naš prototip papirne boce. AdeZ je biljni napitak, a svrha brenda je da ‘pozitivne promjene učini jednostavnijim.“

Menadžer inovacija u istraživanju i razvoju ambalaže Stijn Franssena kazao je: „Početak upotrebe je važan korak u provjerama performansi papirnate boce, ali i kako je potrošači prihvaćaju. Prototip papirne boce može se reciklirati 100%, a trenutno se sastoji od papirnog omotača, s plastičnim unutrašnjim slojem i čepom koji se također može reciklirati. Ovaj test će nam pružiti neprocjenjiv uvid i povratne informacije o tome kakve su realne performanse prototipa papirne boce kao pakovanja, ali i šta potrošači misle i osjećaju o tome. Ovo je za nas uzbudljiv korak naprijed, izvan laboratorija, u stvarnom svijetu. Po prvi put će potrošači zaista imati priliku da piju iz potencijalno potpuno novog tipa pakovanja.“

Izvor: Media-Marketing

Komentari