Župan Komadina sastao se u Fužinama s predstavnicima novoosnovane TZ Gorskog kotara i najavio partnerstvo u kreiranju novih turističkih proizvoda

27

„Marketinške aktivnosti za daljnje brendiranje Gorskog kotara kao atraktivne turističke i izletničke destinacije te nastavak ulaganja u turističku infrastrukturu i kreiranje novih motiva za dolazak gostiju, dva su ključna pravca djelovanja i suradnje Primorsko-goranske županije s novoosnovanom Turističkom zajednicom Gorskog kotara“ rekao je to župan Zlatko Komadina nakon današnjeg sastanka u Fužinama s Davidom Bregovcem načelnikom Općine Fužine i predsjednikom TZ Gorskog kotara te direktorom TZ Gorskog kotara Petrom Hrgom. Na sastanku je sudjelovala i direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živdino, kao i zamjenik župana Petar Mamula.

Župan je naglasio da udruživanje goranskih TZ u jednu turističku zajednicu omogućuje povlačenje većih izvornih sredstava s državne razine te donosi iskorak u kreiranju turističkog proizvoda „zelenog srca Hrvatske“ uz podršku i PGŽ i TZ Kvarnera. Podsjetio je na značajna županijska ulaganja u sportsku infrastrukturu za promoviranje Gorskog kotara kao centra bazičnih priprema sportaša, ali i na niz kapitalnih ulaganja u sadržaje koji podižu atraktivnost goranske destinacije. Spomenuo je novi postav Prirodoslovnog muzeja u Brodu na Kupi u kaštelu koji je obuhvaćen projektom Putovima Frankopana, najavio je i skoro otvaranje Centra za velike zvijeri u Staroj Sušici, kao i početak rada pogona za preradu voća u prostoru Centra za poljoprivredu i ruralni razvoj, također u Staroj Sušici. Samo u ta tri projekta PGŽ je uložila oko 20 milijuna kuna. “Nastavit ćemo i dalje s ulaganjima kako bi sve ono što Gorski kotar ima, bogatu kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu, prezentirali gostima kao motive njihovog dolaska u ovaj kraj. I u ovim COVID vremenima pokazalo se da je upravo Gorski kotar idealna destinacija zdravlja, što je također pravac kojeg treba dalje razvijati“, rekao je župan.

fužine1

David Bregovac izrazio je zadovoljstvo sadržajem današnjeg sastanka na kojem je dogovoren nastavak suradnje s PGŽ i TZ Kvarnera u daljnjem brendiranju turističke ponude Gorskog kotara. Jer, kako je rekao, privlačenje sve većeg broja gostiju sigurno će privući i sve veći broj ljudi da ostanu ili dođu živjeti u Gorski kotar. Direktor TZ Gorskog kotara Petar Hrg naglasio je  da mu je drago što će u intenzivnom razdoblju koje je pred njima u Primorsko-goranskoj županiji i TZ Kvarnera imati partnera s kojima će razvijati dva prioritetna smjera. „Dogovorili smo aktivnosti koje će primarno biti usmjerene prema marketinškim aktivnostima na domaćem tržištu. U planu su 3 nacionalne kampanje, kroz razne medijske kanale, a svakako su važna i ulaganja u turističku infrastrukturu što je i Masterplanom turizma Gorskog kotara  naglašeno kao prioritet za jači razvoj regije Gorskog kotara. Županijska inicijativa za uređenje sanjkališta je nešto što namjeravamo dalje razvijati i smjer je u kojem bi se  također kretali“, rekao je Hrg.

Direktorica TZ Kvarnera Peršić – Živadinov istaknula je zadovoljstvo da je višegodišnja inicijativa objedinjavanja TZ Gorskog kotara dovela do ovog sada i formalnog udruživanja što će omogućiti jaču promociju cijele destinacije. Podsjetila je da je unutar TZ Kvarnera prije deset godina osnovana Koordinacija za Gorski kotar koji ima već sada izvrstan proizvod, ali i velik potencijal daljnjeg turističkog rasta, što je argumentirala  brojkama stalnog rasta broja gostiju. „Čak i u vremenima korone, Gorski kotaru ostvario je čak 77% turističkog prometa u usporedbi s godinom prije. Tražio se dobar smještaj kojega ima sve više. Kuće za odmor su 2020. godine bile čak popunjene 3 % bolje nego 2019., a kuće za odmor s 5 zvjezdica 31% bolje nego 2019″, rekla je Peršić – Živadinov.

Komentari