Žabac ide dalje – nakon osvajanja drugog mjesta na Euromonitorovom natječaju, najavljuju širenje po Hrvatskoj

634

Izvrsna ideja Maria Žambokia začeta 2016. godine razrasla se u ozbiljan posao što mu je donijelo prestižno priznanje za inovaciju u prodaji u žestokoj konkurenciji natjecatelja iz čak 80 zemalja. Naime, njegova već poznata trgovina Žabac sa sniženim cijenama hrane osvojila je drugo mjesto za nove koncepte u maloprodaji za 2017. godinu u natječaju globalne kompanije Euromonitor u kategoriji trgovine mješovitom robom, pretežito hranom.

Prvo mjesto osvojio je koncept Tao Cafe u vlasništvu kineskog diva za internetsku trgovinu Alibabe, dok je treći maloprodajni lanac Foodary, u vlasništvu australske naftne kompanije Caltex

–  Vani su me prepoznali, na domaćem terenu uglavnom su skeptični – kazao nam je  kroz smijeh dobro raspoloženi Mario Žamboki i spremno otkrio nove poslovne planove. Jasno, sretan je zbog osvajanja prestižnog priznanja Euromonitora. U obrazloženju ove globalne kompanije  stoji kako većina trgovačkih centara u Hrvatskoj ima posebnu policu za hranu kojoj istječe rok trajanja, dok je Žabac prvi otvorio posebnu trgovinu takvim proizvodima i pritom uspio pobuditi interes raznih društvenih skupina, ne samo onih sa skromnijim kućnim budžetima. Usto, koncept bi istovremeno trebao doprinijeti smanjenju bacanja hrane.

Otvaranje trgovina u Karlovcu, Osijeku i Splitu
Uz dvije trgovine u Zagrebu, želja mu je širiti se po cijeloj Hrvatskoj. Zagreb će u listopadu dobiti još jednu trgovinu Žabac u Importane centru, kazao nam je Žamboki te najavio otvaranje trgovina u Karlovcu, Osijeku i Splitu. A na pitanje o željama odgovara – proširiti se po cijelome svijetu. Konkurencijom se ne zamara. Mi smo mali, nemamo  s time problema, veli Žamboki.

Žabac je trgovina koja od domaćih prehrambenih kompanija otkupljuje artikle kojima ubrzo istječe rok trajanja, prekomjerne zalihe robe te hranu koja je u potpunosti zdravstveni ispravna, no ima određeno oštećenje, odnosno  “lom” u proizvodnji ili pri pakiranju.

Cijene vrhunskih brendova niže su za 50 do 90 posto od prosječnih
Prodajemo i rasprodajemo, veli Žamboki, a na pitanje o najnižoj cijeni u njegovoj trgovini kaže – 10 lipa! Misija im je, objašnjava – zaštita okoliša. Ideja je krenula u prijašnjoj Žambokievoj trgovini, kada je također, ali u manjem obimu,  kupcima nudio  proizvode snižene cijene. Bilo mu je jasno da takvo što kupcima treba, stoga se odlučio posve orijentirati i otvoriti trgovinu sa sniženim cijenama hrane, koje su, pregledavajući ponudu na Facebook stranici Žapca zaista nevjerojatne, cijene vrhunskih brendova niže su za 50 do 90 posto od prosječnih. U kupnju dolaze mlade obitelji s više djece, umirovljenici, studenti i oni koji ne žele previše potrošiti, šali se Žamboki.

Dobit trgovina u protekloj godini iznosila je oko 250 tisuća kuna. Novost trgovina Žabac je deterdžentomat i mogućnost kupovanja Labudovih proizvoda u rinfuzi po nevjerojatno niskim cijenama.

Litra odnosno kilogram deterdženta stoji između  5,99 do 7,99 kuna, a u kupnju se može doći s vlastitim spremnikom odnosno bocom ili se boca može kupiti u trgovini, što itetako pridonosi zaštiti okoliša. U suradnji s Centrom za inkluzivne  radne aktivnosti na deterdžentomatu smo zaposlili  osobu s invaliditetom, kazao nam je Mario Žamboki.

Komentari