Sjećate se Zdravoljubaca? Vraćaju se uskoro, uz neke novosti

251

Plišane igračke Zdravoljupci koje su se prodavale u sklopu Konzumove prošlogodišnje kampanje, koja je imala cilj potaknuti važnost unos dovoljne količine voća i povrća u dnevnu prehranu, postigli su veliki uspjeh, pokazali su rezultati. Zato je Konzum odlučio ponovno ih uvesti.

Nova kampanja sa Zdravoljupcima započinje se provoditi 22. kolovoza. Popularni likovi voća i povrća ove će godine pjevati na dijalektima. Ove godine mijenja se i izbor voća i povrća koje predstavljaju Zdravoljupci. U ponudi će biti Limun Šimun, Bundeva Blaženka, Šljiva Štefica, Karfiol (Cvjetača) Karlo, Lubenica Luce, Ananas Ante te Celer Cvjetko, koji inače dolazi iz Rijeke.

I ove godine vrijede pravila kao i prošle: skupljaju se naljepnice koje se dobivaju kupnjom određenog voća i povrća. Nakon potrebnog broja skupljenih naljepnica dobiva se popust na kupnju jednog od plišanog Zdravoljupca. Prošle godine na taj je način povećana prodaja voća i povrća za 40 posto. Ove godine uvedena je jedna novost kod skupljanja naljepnica, a to je da se mogu skupljati digitalno. Za to je potrebno preuzeti aplikaciju, a njezinim instaliranjem do 21. kolovoza dobiva se 5 naljepnica gratis!

Za video materijale, koji su prošle godine stekli izrazitu gledanost, oko 6,5 milijuna pregleda na Youtubeu, i ove se godine pobrinula agencija McCann Zagreb u suradnji s Konzumovim marketinškim timom.

O uspjehu prošlogodišnje kampanje govore brojke od kupljenih 570 tisuća Zdravoljubaca i više od 42 tisuće slikovnica. Najpopularniji su bili Banana Bela, Jagoda Jana i Brokula Branko. Plišanci su zavladali i društvenim mrežama pa tako Konzum izvještava da su na Facebooku objave o njima potaknule 60 posto više komentara u odnosu na redovne Konzumove objave te izazvale više od 50 tisuća reakcija, prenosi Poslovni.

Dobra kampanja donijela je Konzumu uspjeh, kako financijski tako i priznanja. Iz Konzuma su izvjestili da su sredstvima od kampanje pomogli u nabavi uređaja za videonistagmografiju u Općoj županijskoj bolnici Vukovar i Bolnici hrvatskih veterana.

Konzum je za kampanju primio zlatnu nagradu Effie na Danima komunikacija.

 

Komentari