Godišnje se u Hrvatskoj dogodi više od 34.000 prometnih nezgoda u kojima stradavaju vozači, putnici i vozila. U svakoj desetoj prometnoj nezgodi sudjeluju vozila inozemnih registracijskih oznaka. Ove godine očekuje se priliv inozemnih turista cestovnim prometnim vezama i četiri puta veći od uobičajenog broja vozila na hrvatskim prometnicama, što višestruko povećava i rizik od nastanka prometne nezgode.
Kako bi svim inozemnim gostima koji dolaze u Hrvatsku (radi odmora, posjeta, poslovnih aktivnosti ili pak tranzita) olakšali situaciju u kojoj prometna nesreća ili kvar na vozilu može zagorčati putovanje, HAK-Usluge i ODINA Asistencija zajednički su razvili projekt pod nazivom “SIGURNO KROZ HRVATSKU” (od danas je dostupan na https://www.safely-through-croatia.eu/HR), koji je danas predstavljen u Zagrebu. Stranice na njemačkom i engleskom jeziku su u kontrolnoj fazi i biti će dostupne slijedeći tjedan.
Riječ je o proizvodu u kojemu je osmišljeno spajanje usluga pomoći na cesti i jamstva mobilnosti te usluga pomoći u naknadi štete iz prometne nezgode u jedinstveni paket usluga namijenjen prvenstveno turistima odnosno vlasnicima/korisnicima osobnih vozila inozemnih registracijskih oznaka koji posjećuju Republiku Hrvatsku.
Sigurno kroz Hrvatsku, proizvod je kojega, su tvrtke HAK-USLUGE d.o.o. i ODINA asistencija d.o.o. ujedinivši svoje znanje i iskustvo ponudili gostima Republike Hrvatske. Prema našim istraživanjima takav proizvod nema niti jedna druga turistička država u ponudi za svoje goste. Ovo je novi, kreativni proizvod pokriva cjeloviti teritorij RH, tijekom cijele godine. Ovo je u cijelosti hrvatski proizvod, a u svim etapama njegovog razvoja – od kreiranja do implemetacije na tržište, nastao isključivo korištenjem znanja i iskustava hrvatskih tvrtki – kazao je predstavljajući ovaj proizvod g. Dario Mustač, direktor HAK-USLUGA d.o.o.
Tijekom 2017. broj dolazaka turista u RH (prema podacima koje je objavio DZS-a) iznosio je 17,4 milijuna, dok su isti ostvarili 86,2 milijuna noćenja. U strukturi ukupno ostvarenih dolazaka turista, 89% čine dolasci stranih turista (cca 15,5 mil.), a 11% čine dolasci domaćih turista. Prema našim saznanjima cca 90% turista u RH dolazi cestovnim putem. Stoga je osnovni motiv za kreiranje ovog proizvoda bio je ponuditi posjetiteljima RH sveobuhvatnu pomoć u slučaju kvara vozila ili prometne nesreće tijekom njihovog odmora, posjeta obitelji ili poslovnih aktivnosti, u slučaju kvara vozila ili prometne nezgode, dodao je direktor HAK USLUGA d.o.o. tijekom današnjeg predstavljanja u Zagrebu.
Korištenjem ovog proizvoda svi koji ga aktiviraju imali bi osiguranu svu potrebnu pomoć kako bi nastalu nepredviđenu situaciju, na što je moguće ugodniji način, prebrodili, te kako bi im boravak u Hrvatskoj, unatoč nemilom događaju, ostao u
lijepom sjećanju. Na taj način bi osim zadovoljstva korisnika našom uslugom pridonjeli i promociji RH-e na svjetskoj turističkoj karti kao sigurnog odredišta, koje svojim gostima nudi sveobuhvatnu brigu tijekom njihovog boravka u Lijepoj našoj – istaknuo je g. Mustač.
Proizvod je sukreirala i na tržište plasirala i tvrtka ODINA Asistencija iz Osijeka, koja žrtvama u prometu pružiti adekvatnu i stručnu pomoć kako bi, po mogućnosti bez sudskog postupka, u što kraćem vremenu, na za njih što jednostavniji način, ostvarili pravičnu naknadu, kako materijalne, tako i nematerijalne štete.
Dugogodišnjim radom sa osobama koje su doživjele prometnu nezgodu te su u istoj pretrpjele štetu uvjerila sam se da su oštećeni iznimno rijetko upoznati sa svojim pravima i sa osigurateljnom materijom. Također sam se bezbroj puta uvjerila da se ljudi osjećaju bespomoćno, nesigurno i izgubljeno te da ne znaju koje korake poduzeti kako bi ostvarili naknadu štete koju su pretrpjeli kao posljedicu prometne nezgode. Nama, koji smo godinama u tom poslu svi potrebni koraci su poznati, međutim većina ljudi se sa situacijama koje nastaju u trenutku prometne nezgode po prvi puta susreće, a te situacije su, u slučaju takozvanih međunarodnih šteta, dodatno stresne. Takve iznmno stresne situacije doživljavaju i stranci u Republici Hrvatskoj te smo zajedno s HAK USLUGAMA d.o.o., odlučili ujediniti naše usluge kako bismo pokrili sve segmente pomoći u slučaju kvara vozila ili prometne nezgode te na taj način pružili posjetiteljima naše države cjelovitu uslugu kroz proizvod Sigurno kroz Hrvatsku – iznijela je gđa Daniela Pavić, vlasnica i direktorica ODINA Asistencije d.o.o. iz Osijeka.
Usluge koje su sadržane u paketu “SIGURNO KROZ HRVATSKU” su slijedeće:
POMOĆ NA CESTI
otklon kvara i/ili prijevoz vozila u slučaju kvara
PRIJEVOZ VOZILA
u slučaju prometne nezgode
ČUVANJE VOZILA
u kvaru ili oštećenog u prometnoj nezgodi
ZAMJENSKO VOZILO
vozilo za nastavak putovanja
ILI SMJEŠTAJ
priznavanje troškova smještaja
ILI NASTAVAK PUTOVANJA
nastavak putovanja javnim prijevozom
PROVJERA STATUSA VOZILA
koje se nalazi u servisu na popravku
POMOĆ U NAKNADI ŠTETE IZ PROMETNE NEZGODE
IZVID ŠTETE + DOPUNSKI IZVID ŠTETE
pregled vozila oštećenog u prometnoj nezgodi od strane ovlaštenog procjenitelja. Popisivanje i fotografiranje oštećenja te izrada kalkulacije troška popravka
SAVJETOVANJE U VEZI NAKNADE ŠTETE
osnovno savjetovanje u svrhu postavljanja zahtjeva za naknadu štete na vozilu
ZASTUPANJE U POSTUPKU NAKNADE ŠTETE
zastupanje u postupku ostvarivanja naknade štete na vozilu
PRIBAVLJANJE SLUŽBENE DOKUMENTACIJE
potrebne za ostvarivanje naknade štete na vozilu
PRIJEVOD DOKUMENTACIJE
potrebne za realizaciju naknade štete na vozilu
Paket „SIGURNO KROZ HRVATSKU“ pruža sigurnost svakom korisniku koji sa vozilom stranih registracijskih oznaka posjećuje Hrvatsku, radi posla ili odmora, tijekom boravka u našoj zemlji (najdulje 18 dana), kroz pomoć u slučaju kvara na vozilu ili prometne nezgode. Korisnik se 24 sata dnevno, sve dane u godini može obratiti djelatnicima kontaktnog centra kako bi mu se pružile usluge koje su mu u tom trenutku potrebne, a koje su sadržane u paketu.
U paketu usluga „Sigurno kroz Hrvatsku“ pružamo vozačima vozila inozemnih registracijskih oznaka sigurnost koja im je potrebna da bi doživjeli cjelovit osjećaj odmora ili radnog boravka u Hrvatskoj, neopterećeni nepredviđenim situacijama i okolnostima, koje se mogu dogoditi vezano uz njihovo vozilo.
U paketu “SIGURNO KROZ HRVATSKU” sadržane su sve ranije navedene usluge po jedinstvenoj cijeni od 375,00 HRK (cca. 50,00 EUR). Za navedeni iznos pružaju se usluge u vrijednosti višoj od 7.500,00 HRK (cca. 1.000,00 EUR)
Komentari