Roditelji u Zagrebu izvukli iz razreda djecu koja su prisilno sjedila na vjeronauku

36

Velik broj djece koja ne pohađaju nastavu vjeronauka ove školske godine prisiljena su taj predmet slušati u razredu. Niz škola nije primijenilo rješenje da se vjeronauk odvija prvi ili zadnji sat nastave, a učenicima je zbog epidemioloških mjera ograničeno kretanje. U Osnovnoj školi Ivana Meštrovića roditelji učenika koji ne pohađaju vjeronauk u znak bunta su izvukli djecu iz škole tijekom trajanja blok sata vjeronauka koji se održavao 4. školski sat. Za Telegram, majka Kristina Ercegović kazala je: „Sada smo to napravili iz bunta, kao gestu. No nije poanta da mi trošimo svoje radno vrijeme i vodimo djecu van škole, nego da škola zbrine učenike koji ne slušaju vjeronauk. Dobili su usmene upute da oni koji ga ne pohađaju, za vrijeme vjeronauka moraju ostati u razredu i da sjednu u zadnji red i stave slušalice.“

Ercegović je kazala kako u razredu njezinog sina četvrtina učenika ne pohađa nastavu vjeronauka te je upozorila kako je ove školske godine pitanje vjeronauka riješeno na stigmatizirajuć i diskriminatoran način, prenosi Telegram.

Do sada bi učenici koji ne prate nastavu vjeronauka bili otpraćeni u knjižnicu gdje bi pisali zadaću, no ove godine to nije moguće zbog koronavirusa. Ercegović je nadodala za Telegram: „Svejedno mi je hoće li ih pustiti u knjižnicu ili na igralište, hoće li im organizirati etiku ili nešto tome slično, ali nije u redu da ih zadržavaju u prostoriji i kažu im da stave slušalice. Razrednik je rekao da se slaže i sve razumije, ali da nažalost ne može ništa i nek se javimo ravnatelju. Ako smo u lockdownu četiri mjeseca imali sve online, zašto ne bi vjeronauk bio online. Mi smo sekularna država, imamo pravo na izbor, uostalom, to je izborni predmet koji jedini, eto, baš mora biti usred rasporeda.” Ipak, od ravnatelja ni riječi.

Iz Ministarstva znanosti i obrazovanja istakli su: “Dnevna organizacija rada (raspored sati) u nadležnosti je škole te smo mišljenja da će škole najbolje samostalno organizirati raspored vodeći se prije svega interesom učenika.”

Komentari