Povećava se brzina na riječkoj zaobilaznici, ponegdje će se moći voziti 100 km/h

216
cesta

U idućih deset dana, na određenim segmentima od čvora Orehovica do čvora Učka na autocesti A7, kao i od čvora Čavle do čvora Orehovica na A6, predviđeno je povećanje maksimalne dopuštene brzine za najmanje 10 km/h, priopćili su iz Hrvatskih autocesta.

Kroz inženjerska rješenja, Hrvatske autoceste nastojale su poboljšati protočnost prometa na spomenutim dionicama, što je rezultiralo revidiranjem trenutačnih ograničenja brzine. Kao ishod, na odabranim dijelovima između čvorova Orehovica i Učka na A7, te Čavle i Orehovica na A6, brzina će se povećati za najmanje 10 km/h. Unatoč ograničenjima zbog složenosti terena i postojećih objekata, ovo povećanje brzine trebalo bi omogućiti učinkovitiju harmonizaciju prometnih tokova bez ugrožavanja sigurnosti prometa, kako ističu iz HAC-a.

Prema dostupnim kartografskim podacima, najviše dozvoljene brzine na riječkoj obilaznici bit će postavljene na dijelu od čvora Matulji do čvora Rujevica, prolazeći kroz čvor Diračje, gdje će dopuštena brzina biti povećana na 100 km/h.

riječka obilaznica

U idućih deset dana, na određenim segmentima od čvora Orehovica do čvora Učka na autocesti A7, kao i od čvora Čavle do čvora Orehovica na A6, predviđeno je povećanje maksimalne dopuštene brzine za najmanje 10 km/h, objavljeno je iz Hrvatskih autocesta.  Kroz inženjerska rješenja, Hrvatske autoceste nastojale su poboljšati protočnost prometa na spomenutim dionicama, što je rezultiralo revidiranjem trenutačnih ograničenja brzine. Kao ishod, na odabranim dijelovima između čvorova Orehovica i Učka na A7, te Čavle i Orehovica na A6, brzina će se povećati za najmanje 10 km/h. Unatoč ograničenjima zbog složenosti terena i postojećih objekata, ovo povećanje brzine trebalo bi omogućiti učinkovitiju harmonizaciju prometnih tokova bez ugrožavanja sigurnosti prometa, kako ističu iz HAC-a.  Prema dostupnim kartografskim podacima, najviše dozvoljene brzine na riječkoj obilaznici bit će postavljene na dijelu od čvora Matulji do čvora Rujevica, prolazeći kroz čvor Diračje, gdje će dopuštena brzina biti povećana na 100 km/h.

Osim toga, na odjeljcima obilaznice između čvora Škurinje i budućeg čvora Kozala, ograničenje brzine bit će povećano s trenutnih 60 km/h na 70 km/h.

Navedene dionice bile su predmet brojnih pritužbi vozača koji su smatrali da trenutačna konfiguracija i stanje ceste omogućuju sigurnu vožnju pri većim brzinama od trenutačno dozvoljenih.

Kako napominju iz HAC-a, uzroci za postavljanje niskih ograničenja brzine na određenim dijelovima uključuju prometnu zagušenost, visoku urbanizaciju, složenost i prostorna ograničenja terena te posebno složene prometno-tehničke uvjete, uključujući brojnost i blizinu tunela te nepostojanje zaustavnih traka.

Riječka obilaznica, uz zagrebačku obilaznicu, predstavlja jednu od najopterećenijih prometnica u Hrvatskoj, pri čemu dionica od čvora Čavle do čvora Orehovica na A6 ima ključnu ulogu u svakodnevnim migracijama stanovništva Rijeke, čineći obje dionice izrazito opterećenima prometom.

Komentari