Ravnateljica Doma zdravlja Primorsko-goranske županije Ermina Grgurević Dujmić potpisala je sa sudionicima u gradnji ugovore vrijedne više od 4 milijuna eura za rekonstrukciju i dogradnju nove zgrade Doma zdravlja PGŽ u Opatiji. Potpisivanju su prisustvovali župan Zlatko Komadina, zamjenik župana Vojko Braut i gradonačelnik Opatije Fernando Kirigin sa suradnicima, a radi se o projektu kojim će se u Opatiji osigurati adekvatni prostor za pružanje zdravstvenih usluga. Okvirna vrijednost investicije je 4.114.407,06 eura s PDV-om.
Podsjetimo, Primorsko-goranska županija, Dom zdravlja Primorsko-goranske županije i Grad Opatija su 9. ožujka 2023. godine potpisali Sporazum o uređenju međusobnih odnosa i sufinanciranju rekonstrukcije i dogradnje zgrade Doma zdravlja Primorsko goranske županije u Opatiji.
Sporazumom je utvrđeno da da će cjelokupne troškove investicije zajednički financirati Dom zdravlja Primorsko-goranske županije, Primorsko-goranska županija i Grad Opatija i to: Dom zdravlja u iznosu od 3.639.696,55 eura, Primorsko-goranska županija u iznosu od 474.710,51 eura i Grad Opatija u visini razlike iznosa od 4.114.407,06 eura i konačnog obračuna izvedenih radova/pruženih usluga na rekonstrukciji zgrade Doma zdravlja Primorsko goranske županije u Opatiji.
Nositelj investicije rekonstrukcije i dogradnje je Dom zdravlja Primorsko goranske županije, na osnovi prava građenja koje je u korist nositelja investicije osnovao Grad Opatija kao vlasnik nekretnine, na rok od 80 godina.
Grad Opatija se obvezao do završetka investicije osigurati pripadajuće parkiralište za Dom zdravlja Primorsko-goranske županije te snositi cjelokupne troškove izrade projektne dokumentacije, izvođenja radova, usluge stručnog nadzora i druge pripadajuće troškove vezane za izgradnju predmetnog parkirališta. Izgradnja parkirališta je u tijeku i završit će do lipnja ove godine.
– Danas je za Opatiju i Opatijce važan dan jer napokon započinje realizacija dugo očekivanog novog Doma zdravlja, odnosno njegova rekonstrukcija i nadogradnja koja će našim građanima osigurati kvalitetne prostorne uvjete, kao i zdravstvenu zaštitu objedinjenu na jednom mjestu. Današnji je datum simboličan jer obilježavamo 136. godina od proglašenja Opatije klimatskim lječilištem. U novouređenoj i nadograđenoj zgradi Doma zdravlja naši će sugrađani moći dobiti zdravstvenu uslugu primarne medicine, a naravno tu su i laboratorijske pretrage, kao i pojedine specijalističke ordinacije. Ovo je dobro promišljena investicija jer ćemo rekonstrukcijom i izgradnjom aneksa koji je gotovo iste veličine kao i postojeća zgrada Doma zdravlja na Novoj cesti uštedjeti 5,3 milijuna eura u odnosu na prijašnju planiranu izgradnju novog objekta na lokaciji iznad groblja Volosko. Dovoljno je reći da smo na taj način uspjeli osigurati financijska sredstva za druge važne gradske investicije. Primjerice, izgradnja novog opatijskog nogometnog stadiona koja je u tijeku, investicija je od oko 6 milijuna eura. Zahvaljujem ravnateljici Doma zdravlja Grgurević Dujmić, županu Komadini i zamjeniku župana Brautu, kao i svima uključenima u ovaj važan projekt na izvrsnoj suradnji, istaknuo je u prigodnom govoru gradonačelnik Kirigin.
Tijekom 2023. godine je provedena javna nabava i sklopljen je ugovor za uslugu izrade projektne dokumentacije za rekonstrukciju i dogradnju zgrade Doma zdravlja Primorsko goranske županije u Opatiji s tvrtkom Arhitektonsko građevinski atelje d.o.o. iz Rijeke.
U 2024. godini je izrađen glavni projekt i ishođena je pravomoćna građevinska dozvola. Sklopljen je ugovor o osnivanju prava građenja. Također je izrađen izvedbeni projekt s troškovnikom radova.
Nakon provedenog postupka javne nabave za građenje zgrade Doma zdravlja Primorsko-goranske županije u Opatiji odabran je izvođač radova, VG5 d.o.o., Ljubljana, s ukupnom cijenom radova od 3.907.654,29 eura s PDV-om. Kao stručni nadzor i koordinator zaštite na radu odabrana je tvrtka KLing d.o.o. iz Rijeke sa cijenom usluge od 33.300,00 eura s PDV-om. Za voditelja projekta odabrana je tvrtka ADL struktura d.o.o. iz Zagreba s cijenom usluge od 84.250,00 eura s PDV-om. Temeljem provedenog postupka jednostavne nabave ugovorena je usluga projektantskog nadzora sa izrađivačem projektno-tehničke dokumentacije Arhitektonsko građevinski atelje d.o.o., Rijeka, u iznosu od 18.750,00 eura s PDV-om.
Ukupni rok izvršenja ugovora iznosi 20 mjeseci.
Komentari