Piletina primavera – Zdrav i lagani nedjeljni ručak

34

Sastojci

  •  100g ječmene kaše
  •  malo soli i litra vode za kuhanje kaše
  •  pola pilećih prsa (oko 300g)
  •  5g soli
  •  papar
  •  ekstra djevičansko maslinovo ulje
  •  cijela rog paprika (ili pola zelene i pola crvene)
  •  luk
  •  češanj češnjaka
  •  250g mini rajčica
  •  malo svježih listića bosiljka ili barem malo sušenog bosiljka
  •  7g šećera
  •  2dl bijelog vina (ili vode ako ne želite vino)
  •  100g kiselog vrhnja
  • peršin za dekoraciju (može klasični ili francuski peršin)

Ječmenu kašu je najbolje namočiti preko noći, no može se koristiti i sirova, odnosno odmah iz pakiranja. Kašu oprati pa dodati u lonac s vodom i malo soli. Čim zakuha, kuhati 15 minuta na laganoj vatri. Pripazite jer lako iskipi, zato neka bude baš srednje jaka vatra.

Nakon proteka vremena, kašu ocijediti i ostaviti tako. U tavu dodati ekstra djevičansko maslinovo ulje i začinjenu piletinu, odnosno pileća prsa. Pržiti na jakoj vatri par minuta, tek toliko da se zatvore pore mesu. Izvaditi piletinu van u posebnu posudu, ali sačuvajte masnoću gdje se pržila. U istu tavu dodati paprike narezane na kockice te nastaviti par minuta.

Sada dodati luk te nastaviti 5 minuta. Luk treba biti narezan na tanke, ali veće ploške Sada dodati češnjak, mini rajčice, bosiljak, šećer i nastaviti još 5 minuta da paradajz uvene. Po želji sada maknuti kožicu od rajčice, vratiti natrag piletinu u tavu pa zaliti bijelim vinom ili vodom. Nastaviti još 2-3 minute pa dodati kašu te promiješati oko 2-3 minute. I piletina primavera je spremna za posluživanje. Samo u sredinu tave dodajte kiselo vrhnje i posipajte sjeckanim peršinom.

Komentari