Turistička zajednica Kvarnera je od 5. do 7. studenog sudjelovala na jednom od najvećih i najutjecajnijih poslovnih sajmova svjetske turističke industrije – WTM (World Travel Market) u Londonu. Sajam se održavao 44. put za redom, a posjetilo ga je više od 40 tisuća profesionalaca iz turističkog sektora cijelog svijeta.
Uz Turističku zajednicu Kvarnera, na novom nacionalnom štandu Hrvatske turističke zajednice koja je upravo u Londonu predstavila novi vizualni izgled izložbenog prostora, predstavio se velik broj suizlagača iz Hrvatske, pa tako i s Kvarnera.
„Sajam WTM pružio nam je izvrsnu priliku da predstavimo Kvarner globalnoj turističkoj publici, te smo obnovili vrijedne kontakte s ključnim dionicima u industriji. Londonski sajam je mjesto gdje se sklapaju milijunski poslovi, a procjenjuje se da će ovogodišnja vrijednost tih novo ugovorenih poslova iznositi više od 2,2 milijarde britanskih funti. Sudjelovanjem na WTM-u, Kvarner ne samo da povećava svoju vidljivost, već otvara vrata novim suradnjama i poslovima. Iznimno veliki interes pobudila je i titula Kvarnera kao Europske regije gastronomije u 2026. godini“, izjavila je direktorica Turističke zajednice Kvarnera dr.sc. Peršić Živadinov.
Štand Kvarnera bio je dobro posjećen, najviše upita odnosilo se na premium ponudu destinacije, posebice smještaj u malim luksuznim hotelima. U skladu s najnovijim trendovima u turizmu, posjetitelji su pokazali posebno veliko zanimanje za otkrivanjem novih destinacija, ali i nekih novih autentičnih doživljaja.
Tijekom sva tri dana na hrvatskom nacionalnom štandu su se u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom održavale prezentacije i degustacije vrhunskih hrvatskih vina.
Komentari