Katedra za marketing Ekonomskog fakulteta u Rijeci održala je „Future ft. Marketing – online edition“

17
Izvor: Ekonomski fakultet u Rijeci

Panel „Future ft. Marketing – online edition“ održan je 21. svibnja u 11 sati u obliku webinara gdje se odgovorilo na pitanja što se krije iza digitalnog, izravnog, content i e-mail marketinga te se analiziralo novitete i dosadašnje aktivnosti kao i planove stručnjaka iz tog područja. Na potonja pitanja odgovorili su marketinški stručnjaci s Ekonomskog fakulteta u Rijeci – Isabella L. Dintinjana (R programming Teaching Assistant na Sveučilištu Tilburg), Oliver Travaš (Sales Force Effectiveness & CRM Manager u JGL-u) i Ivana Validžić (Head of Strategy & Business Development u Brigadi), a ovo je već druga organizacija koju su vodili studenti diplomskog smjera Marketing Ivana Brkljačić, Krešimir Cvitković i Carla Olujić u suradnji s Katedrom za marketing.

fm

Future ft. Marketing događaj je koji već treći godinu zaredom okuplja studente, ALUMNIje i partnere s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Rijeci, a na ovogodišnjem izdanju raspravljalo se što nosi posao u marketingu, zbog čega se u posljednje desetljeće bilježi toliko porast potražnje za marketinškim stručnjacima. Panelisti su podijelili svoja iskustva iz poslovnog svijeta, dali uvid u raznolike mogućnosti marketinga i otkrili studentima trikove kako se uspješno predstaviti na razgovor za navedeni posao. Dio online druženja „Studenti studentima“ obuhvaćao je prikaz osobne perspektive studenata druge godine diplomskog studija Marketing kako studirati marketing na diplomskom studiju Ekonomskog fakulteta u Rijeci, koje su zanimljivosti, prednosti, izazovi, ima li praktičnog dijela i mnoga druga. Studentima nije nedostajalo kreativnosti prilikom postavljanja pitanja, a s obzirom na posjećenost panela i “mjesto više” koje se tražilo, vjerujemo da nas očekuje svjetla marketinška budućnost.

 

Komentari