Kako ispravno kupiti parkirnu kartu na parkiralištima Rijeka plusa?

83

Rijeka plus objavio je upute korisnicima o načinima plaćanja parkirne naknade na javnim gradskim parkiralištima.

Korisnici mogu platiti parkirnu naknadu na sljedeće načine:

  • putem parkirnog automata – ubaciti iznos kovanica ovisno o zoni u kojoj je vozilo parkirano. Primjer: ako se vozilo nalazi u zoni u kojoj je sat parkiranja 7,00 kn, minimalno se mora ubaciti navedeni iznos. Ako se ubaci više, npr. 10,00 kn automat će obračunati dodatno vrijeme. Automati ne vraćaju novac. Parkirnu karticu potrebno je vidljivo istaknuti ispod vjetrobranskog stakla, kako bi bila vidljiva kontroloru. Mole se korisnici da svaki eventualni kvar automata prijave na 051 311 400 (od ponedjeljka do petka od 8-16 sati), a izvan radnog vremena na parkiralista@rijeka-plus.hr.
  • putem sms poruke – potrebno je poslati poruku s registarskom oznakom vozila koje koristi parkirno mjesto. Prilikom upisivanja registarske tablice, vrlo je važno da se tablica upiše ispravno, bez razmaka (npr. RI5266PU). Ukoliko oznaka nije pravilno upisana, kontrolor skeniranjem registarske oznake ne može vidjeti da je parkirna naknada plaćena. Broj na koji šalje sms poruku, jasno je istaknut na svakom parkiralištu. Jedna sms poruka znači plaćenu parkirnu naknadu za 1 sat. Također, istovremeno se može poslati i više poruka (npr. pošaljete 3 poruke, što znači da su odjednom plaćena 3 sata), ili se može platiti cjelodnevna karta (slanjem 8 sms poruka, na lokacijama gdje je isto i omogućeno – 0B. 1., 2. i 3. zona). Prilikom slanja više sms poruka, važno je za svaku dobiti povratnu potvrdu o naplati parkirne naknade od svog teleoperatera, i tek nakon toga šaljete sljedeću poruku. Svaki je korisnik obaviješten 10 minuta prije o isteku plaćene parkirne naknade. Tolerantno vrijeme između slanja sms poruka ne postoji, već korisnik mora odmah nadoplatiti sms porukom ukoliko za to ima potrebu. Ukoliko je vozilo parkirano na parkirališta pod rampama, parkirna naknada se plaća radniku na naplatnoj kućici ili putem automatske blagajne, ovisno o lokaciji. Parkirna naknada se plaća u iznosu koji se očitava nakon skeniranja bar koda s parkirne karte. Više o plaćanju u javnim garažama i pod rampama.
  • PayDo aplikacija – jednostavna i brza aplikacija u kojoj se može u par klikova parkirnu naknadu platiti za više sati. Aplikacija je besplatna i potrebno ju je skinuti u App store ili Google play trgovini. PayDo aplikacija vezana je za  bankovni račun. U aplikaciju se upisuje točna registarska oznaku vozila, i bira za koliko sati i u kojoj se zoni želi kupiti kartu. Više o plaćanju putem PayDo aplikacije.
  • Aplikacija Erste Wallet – za korisnike usluga Erste banke. Aplikacija je besplatna, i potrebno ju je skinuti u App store ili Google play trgovinama. Detalje upute o plaćanju aplikacijom Erste Wallet.
  • kupnja karte na kiosku – praktično, jednostavno i brzo. Na kioscima Tiska i iNovina, prodavaču treba reći svoju točnu registarsku oznaku i točnu oznaku zone u kojoj je parkirano vozilo, te vremenski period za koji se želi kupiti parkirna karta. Prije plaćanja potrebno je provjeriti je li ispravno unesena registracija na računu. Potvrdu nije potrebno stavljati u vozilo. Kontrolor će skeniranjem tablice vozila, u sustavu vidjeti da je parkirna naknada plaćena, i za koji vremenski period.

Ukoliko je korisnicima izdana dnevna parkirna karta (DPK), utvrđeno je da  parkirna naknada za vozilo za koje je koristilo parkirno mjesto nije plaćena. Rijeka plus moli kako bi se DPK podmiri po podacima s uplatnice, kako bi se uplata ispravno financijski zatvorila.

Svaki korisnik čije vozilo koristi parkirno mjesto pod naplatom, ima pravo na besplatno korištenje mjesta pri dolasku u trajanju od 10 minuta. Drugim riječima, ukoliko u tom roku korisnik ne plati parkirnu naknadu, kontrolor u 11. minuti može sasvim opravdano izdati dnevnu parkirnu kartu.

Za sve upite korisnika Rijeka plus stoji na raspolaganju na 051 311 401 od ponedjeljka do petka od 8-16 sati, ili putem mail adrese parkiralista@rijeka-plus.hr. Reklamacije po pitanju izdanih DPK dostavljaju se isključivo pismenim putem. Više o načinu podnošenja reklamacija.

Česta pitanja korisnika i detaljne odgovore pronađite na mrežnim stranicama Rijeka plusa.

Komentari