Humanitarna kampanja dobila je slikovnicu “Moje mjesto pod suncem”

56

Od 6. rujna u prodaji je divna slikovnica “Moje mjesto pod suncem” koju autorski potpisuju književnice Slavenka Drakulić i Rujana Jeger, te dizajner Marko Ilić, koji je ujedno autor loga kampanje.

“Moje mjesto pod suncem” je program socijalnog uključivanja namijenjen djeci i roditeljima iz obitelji koje žive u lošijim socijalnim i ekonomskim uvjetima. Cilj programa je prekinuti krug siromaštva u kojemu se djeca nalaze time što će im program omogućiti aktivnosti koje su nužne za njihov razvoj, a koje im njihovi roditelji ne mogu priuštiti. Program provodi udruga Centar za kulturu dijaloga (CeKaDe) iz Rijeke u suradnji s mnogobrojnim volonterima i donatorima.

U  listopadu 2020. godine udruga je započela s nacionalnom donatorskom kampanjom s ciljem sakupljanja sredstava za uređenje prostora za rad s djecom ispod ruba siromaštva. Prostor je ustupilo Sveučilište u Rijeci, a cilj je sakupiti 1,2 milijuna kuna za potpunu adaptaciju i uređenje prostora od 380 kvadratnih metara.

Kampanji se pridružila i naša nova izdavačka kuća Bodoni. Sav prihod od prodaje knjige namijenjen je kampanji “Moje mjesto pod suncem.”

Autori slikovnicu opisuju kao „slikovnicu za djecu i odrasle“, a zasnovana je na motivu „superheroja“, loga kampanje, koji u slikovnici poprima razne izraze kako bi dočarao vrijednosti riječi kao što su hrabrost, mašta, pravednost, jednakost… sve ono što je cilj programa “Moje mjesto pod suncem”. Autori govore kako je ovdje „riječ o nekoj vrsti slagalice gdje svaki crtež odgovara bilo kojoj rečenici“, tako da ona „potiče djecu da postavljaju pitanja, a odrasle da im, uz pomoć crteža, ponude uvjerljive i za njih razumljive odgovore“.

Slikovnicu u izdanju Frakture možete kupiti na kioscima Tiska, te narudžbom na mail mojemjestopodsuncem@cekade.hr ili putem telefona 095-906-6103.  Cijena je 59 kuna, a sav prihod ide u kampanju Moje mjesto pod suncem.

L.B.

Komentari