HTZ i poznati Hrvati donirali pola milijuna kuna za blagdane!

Humanitarni karakter novog promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice, u kojem su glavni akteri svjetski priznati sportaši i umjetnici, do posebnog izražaja dolazi u ovo predblagdansko vrijeme.

66

Naime, kako su zvijezde spota pristale sudjelovati u snimanju bez financijske naknade, pokazavši tako ne samo veliku ljubav prema svojoj zemlji već i veliko srce, Hrvatska turistička zajednica osigurala je iznos od 500.000 kuna za humanitarne svrhe. Tako svaki od sudionika spota ima priliku u svoje ime donirati iznos od 50.000,00 kuna, a istinski ambasadori naše zemlje, koji su to već učinili su Luka Modrić, Mario Mandžukić, Dejan Lovren, Dario Šarić i Maksim Mrvica.

Luka Modrić podržao je rad Udruge za autizam Zadar, Mario Mandžukić donirao je Udruzi osoba s intelektualnim teškoćama „Regoč“ iz Slavonskog Broda, Dejan Lovren Društvu za poboljšanje kvalitete života siromašne i nezbrinute djece „Mali zmaj“ iz Zagreba, Maksim Mrvica donaciju je usmjerio Centru za odgoj i obrazovanje „Šubićevac“ iz Šibenika. Dario Šarić odlučio je iznos od 50.000 kuna podijeliti na nekoliko ustanova, odnosno Udruzi slijepih Šibensko-kninske županije, Udruzi za pomoć djeci s poteškoćama u učenju „Izvor ljubavi“, Udruzi za pomoć osobama s invaliditetom „Aurora“, Udruzi za osobe s intelektualnim teškoćama „Kamenčići“, Centru za rehabilitaciju „Roman obitelj“ te Dječjem domu Zagreb u Nazorovoj ulici.