Ugledajući se na druge zapadnoeuropske gradove, Autotrolej uvodi novu politiku vožnje koja će biti na snazi od iduće godine. U određenim gradovima, poput primjerice Ljubljane ili Genove, uveden je limitirani prijevoz osobnim vozilima u središtu grada i „park&ride“ sustav s velikim parkiralištima na prilazu gradu. Građani se na takav način dovezu automobilom do prilaza grada, a dalje nastavljaju javnim prijevozom.
Direktor Autotroleja Albert Kontuš kaže kako je planirano uvođenje prijevoza na poziv za korisnike mjesečnih pokaznih karata u rubnim područjima gdje ima malo stanovnika i putnika jer autobusi većinom na tim rutama prometuju prazni što stvara nepotrebne troškove. Nova politika prijevoza uključivala bi telefonski poziv putnika sat vremena ili pola sata ranije od planiranog polaska. Putnici koji trebaju prijevoz okupili bi se na stanici duž uobičajene linije, a po njih bi došlo manje vozilo koje je ekonomičnije od autobusa. Slažete li se s predloženim rješenjem?
Komentari