H&M predstavio kolekciju – “Dobar dan Pariz”

U slavu Parižanke

Podijeli

Skandinavski odjevni lanac H&M upravo je objavio izlazak nove “capsula” kolekcije, pod nazivom “Dobar dan Pariz” (Bonjour Paris) u čast ponovnog otvaranja prodajnog prostora u ulici La Fayette, smještenoj u gradskom devetom okrugu. Svi modeli su ostvareni po uzoru na način odijevanja Parižanki, što je razlog posebnih diskusija i veoma podijeljenih mišljenja te komentara.

Kolekcija “Bonjour Paris” posjeduje 32 odjevna predmeta i sedam modnih dodataka koji se navodno upisuju u poseban stil famozne Parižanke i njene “far” odjeće, po mišljenju odgovornih čuvenog švedskog labela: trench, “oversize” bijela košulja, trapez švedska kožna suknja i blazer poznat kao “Boyfriend”; Povlači se trobojni duh kolekcije jer su modeli skrojeni u tamnoplavim, bijelim i crvenim nijansama. Ističu se i natpisi “Pariz deveti okrug” ili igra riječi “PARadIS” što znači raj a sadrži i ime galske prijestolnice.

Modeli će biti dostupni 20. lipnja u pariškoj prodavaonici H&M La Fayette ali i “online”. Cijene osciliraju između 25 i 50 eura za gornje dijelove dok se haljine, suknje ili hlače prodaju od 70 do 150 eura.

Događaj prati posebna kampanja komunikacija a tri mlade glumice su na gradskim ulicama snimile simpatičan video: Marie-Ange Casta (sestra čuvene Laetitie), Karidja Touré i Alice Issaz, koje po mjerilima marke oživljavaju, svaka na vlastiti način, elegantnu opuštenost i specifični šarm Parižanke!

H&M u Parizu oprema i novi prodajni prostor na šest katova i 5000m² na slavnom bulevardu Haussmann, u kojem će se primjenjivati svjež koncept nazvan “Take Cone” promoviran nedavno u Hamburgu. Klijentice će dobivati savjete o pranju i čuvanju odjeće, kao i vezu pa krojenju.

Džana Mujadžić