Naslovnicaa Lifestyle Riješite se sala na leđima!

Riješite se sala na leđima!

844
Podijeli
salo na leđima

Leđne mišiće koristite u gotovo svemu što radite, no svejedno na njima još uvijek ima sala?

Izgleda da im ne posvećujete dovoljno pažnje, ili vježbate pogrešno. Snažni leđni mišići mogu olakšavati bol u leđima, popraviti držanje i vaš izgled!

Ovo su vježbe koje će djelovati baš na njih!

Stanite u poziciju sklekova sa utegom u svakoj ruci. Ako ne možete raditi pravi sklek, možete se osloniti i na koljena. Prebacite svu težinu na lijevu ruku, podižući desnu ruku na stranu. Osjetite u kojem Vam položaju trbušnjaci najbolje rade. Napravite na svakoj strani po deset ponavljanja.

Za iduću vježbu trebati će Vam šipka s koje možete visiti. Sa stopalima na podu, koljenima pod 90 stupnjeva i ravnim leđima, spustite se koliko god možete i onda se rukama podižite do šipke. Napravite deset ponavljanja po tri puta.

Sjednite na rub stolice i naslonite se na njen naslon, dok su Vam leđa ravna. Primite utege i podignite ruke, dok vam se dlanovi ne spoje. Napravite deset ponavljanja po tri puta.

I za kraj, podizanje na rukama. Stanice ispod šipke, odnosno sprave koju ćete koristiti te se podignite na 2 sekunde i polako spustite natrag. Napravite koliko god možete ponavljanja.