5 FIT savjeta kako do ljeta biti u top formi

5 FIT savjeta kako do ljeta biti u top formi

Podijeli

Biti FIT je cilj kojem svi težimo, iako taj pojam može imati različito značenje za svakoga. Za nekoga biti FIT znači moći obući svoje uske traperice, za druge moći otrčati maraton, dok za nekoga trećeg taj pojam jednostavno predstavlja postizanje bolje tjelesne kondicije nakon nekog zdravstvenog problema.

Iako bi tjelovježba prvenstveno svima trebala biti primarna potreba zbog zdravlja, koji god motiv vas potiče na vježbanje i aktivnost pa makar to bila i plaža, se računa :-)

Stoga, ukoliko se još uvijek niste odlučili za ”pokret”, donosimo vam 5 FIT savjeta kako do ljeta biti u top formi.

1. TJELOVJEŽBA
Počnite vježbati (ukoliko vježbanje već nije dio vaše svakodnevnice) 3 puta tjedno! Izaberite programe ovisno o cilju koji želite postići i vašoj trenutnoj kondiciji i spremi. Izgrađujući mišiće kroz trening snage (workout program), nećete samo povećati snagu i učvrstiti i oblikovati tijelo, nego ćete i ubrzati metabolizam, jer izgrađeni mišići troše više kalorija čak i u stanju mirovanja.
Aerobni (cardio) treninzi poboljšavaju cirkulaciju i izdržljivost, te pozitivno utječu na razvoj funkcionalnih sposobnosti – kardiovaskularnih i respiratornih.

2. KRETANJE
Krećite se što više umjesto da se vozite autom ili autobusom, parkirajte se dva bloka dalje od mjesta gdje radite, penjite se stepenicama umjesto da koristite lift… Male promjene mogu uvelike utjecati na promjenu vaše tjelesne kondicije.

3. PREHRANA
Izbalansirajte prehranu kroz češće i manje obroke jer na taj način metabolizam ubrzano radi i brže troši unesene kalorije (velika pauza između obroka usporava metabolizam i tijelo ”skladišti” konzumiranu hranu i ne troši je). Izbjegavajte masnu hranu, hranu prženu na ulju, jedite voće i povrće, ribu, bijelo meso. Svakako se prisjetite narodne poslovice ”Doručkuj kao kralj, ručaj kao princ i večeraj kao siromah” (naše tijelo treba ”gorivo” za dan koji je pred nama).

4. VODA je tekućina neophodna za život! Popijte najmanje 8 čaša vode dnevno (prilikom fizičke aktivnosti i više) u pravilnim razmacima i ne čekajte žeđ jer je ona znak da ste već dehidrirani. Voda nas hidratizira i osigurava optimalnu aktivnost organizma. Prilikom tjelovježbe znojenjem se iz tijela izlučuju minerali i njih je potrebno nadoknaditi tijekom trajanja aktivnosti. Stoga pijte prije, tijekom i nakon treninga.

5. SAN
Osigurajte si dovoljno sna jer tijelu treba odmora za regeneraciju. Nedovoljno sna utječe negativno na naš imunološki sustav, te je tijelo sklonije obolijevanju. Premalo spavanja također se povezuje sa prekomjernim unosom hrane, posebice šećera i ugljikohidrata.

Vidimo se u dvorani!
Jennifer Glumac, licencirani aerobik i pilates instruktor
Aerobic & pilates studio ENERGY
http://www.energyfit.hr

Kako bi postali fit čim prije poklanjamo 4 dvotjedne članarine programe BODY FIT i BODY COREktivna koji možete iskoristiti do kraja veljače. Nagradna igra samo za nove članove traje do petka 8.2.2013. kada ćemo objaviti sretne dobitnike!

Nema komentara

Ostavi Komentar