Podijeli

Hrvatska turistička zajednica trenutno predstavlja hrvatsku turističku ponudu na poslovnom sajmu ITB China u Šangaju. Naime, zabilježeni su pozitivni trendovi s kineskog tržišta u ovoj godini tijekom kojih je ostvareno 38.200 dolazaka, što je porast od 40% te 54.400 noćenja, što je porast od 31% kineskih turista.

„Kina za hrvatski turizam predstavlja strateški važno tržište na kojem je naša zemlja, zbog izuzetno bogate kulturno-povijesne baštine, gastronomije i očuvane prirode, prepoznata kao europska top turistička destinacija. S ciljem intenzivnijeg privlačenja kineskih gostiju odlučili smo pojačati promotivnu prisutnost na ovom velikom tržištu i to kroz organizaciju poslovnih radionica, nastupa na sajmovima, ali i kroz otvaranje ureda predstavništva HTZ-a u Šangaju. Povratne informacije partnera su iznimno pozitivne, očekujemo daljnji rast i to posebice u pred i posezoni, kada kineski turisti najčešće realiziraju svoja putovanja i to u Dubrovnik, Zagreb i Split“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je na ovom tržištu nužno pojednostaviti vizni režim, te uvesti direktne aviolinije između hrvatskih i kineskih destinacija.

U Šangaju se uskoro otvara ured HTZ-a, a Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom organizirala je poslovne radionice „Experience Croatia, Feel Slovenia“.

Svoju ponudu predstavile su turističke zajednice grada Zagreba, Dubrovačko-neretvanske i Ličko-senjske županije, kao i Adria Happy Tours, Amathus Travel, Etnoland Theme Park, Greatline, G2 Travel Croatia, Limea Travel Zagreb.