Podijeli

Što je obrazovanje za održivi razvoj? Što je odgovorno ekološko ponašanje? Učimo li naše učenike ekološki odgovornom ponašanju? Jesu li sadržaji obrazovanja za održivi razvoj zastupljeni u srednjim strukovnim školama?, samo su neka od pitanja o kojima će se raspravljati na večerašnjoj tribini. Voditeljica tribine je Senka Tomljanović Manestar, dipl.psih.-prof., a na tribini sudjeluju i stručna suradnica savjetnica, Snježana Kučić–Mirković, dipl.ing., Borjanka Smojver, dipl.ing, AZOO, viša savjetnica za kemiju i biologiju te dr.sc. Diana Garašić, umirovljena viša savjetnica AZOO.

Možemo li i kako povezati psihologiju, struku i obrazovanje za održivi razvoj pokazat će se primjerima dobre prakse u dvije srednje strukovne škole u Rijeci. Psihologija kao znanost proučava čovjekovo ponašanje u okolišu, a održivi se razvoj bavi obrazovanjem za odgovorno ekološko ponašanje. Prikazat će se kako se uz inovativniji pristup nastavi može učenicima omogućiti iskustveno stjecanje znanja iz oba područja.

Ciljevi tribine su prezentacija rada psihologa i nastavnika u srednjoj strukovnoj školi na području obrazovanja za održivi razvoj, prezentacija primjera dobre prakse u povezivanju psihologije, struke i obrazovanja za održivi razvoj, rasprava o statusu obrazovanja za održivi razvoj u strukovnim školama u RH te analiza mogućnosti promicanja odgovornog ekološkog ponašanja učenika srednjih strukovnih škola i obrazovanja za održivi razvoj.

KS-1

Nema komentara

Ostavi Komentar