Diesel otvorio vlastiti lažnjak dućan i nazvao ga – Deisel

Podijeli

Borba s lažnjcima za velike je brendove unaprijed izgubljena. Niču na svim stranama svijeta, sve su autentičniji i zakonom nedovoljno regulirani.

Zato se Diesel odlučio našaliti s čitavom situacijom, u New Yorku su otvorili vlastiti lažnjak dućan i nazvali ga Deisel. Pomalo stereotipno u njega su stavili Indijca s jakim naglaskom koji na svima prepoznatljiv način animira ljude da uđu u trgovinu, nudi im raznolike popuste i nagovara ih na kupnju.

Zanimljiva stvar je da kupci zaista primjećuju kvalitetu i u mnogo slučajeva ih najmanje brine krivo ime. Bitno je proći povoljno i kupiti dobar komad odjeće po cijeni mnogo nižoj od pravog Diesela.

Sve to odvija se u sklopu kampanje Go withe the Flaw koja nedostatke ljudi pokazuje u pozitivnom svjetlu. Na kraju su sretni kupci zaista dobili ne samo dobar proizvod već i potpuno ograničenu kolekciju koja će vrijediti i mnogo više od “pravog” Diesela.