Podijeli

Iako marka nije pod vodstvom osnivača Christiana Lacroixa, krepkog i veoma aktivnog 66- godišnjaka koji ostvaruje filmske dekore i uređuje unutrašnjosti pariških luksuznih hotela, od odlaska 2009. godine, ne nedostaje joj snažnih i naprednih inicijativa.

Ime čuvenog modnog meštra iz Arlèsa nastavlja zanimati publiku i profesionalce u različitim, svjetski rasprostranjenim domenama, što je nadahnulo upravljače na lansiranje ograničene serije proizvoda koje je ostvario Amerikanac Brian Kenny. Proteiformni umjetnik iz New Yorka, blizak zajednici queer-LGBT već je uspješno surađivao sa belgijskim stilistom Walterom Van Beirendonckom.

Trenutna kolekcija kapsula brenda Lacroix je sačinjena od muško-ženskog Prêt-à-portera, modnih dodataka, dekorativnog materijala, papirnatih ukrasa pa čak i telefona. Proizvodi će biti dostupni već početkom studenog na siteu marke, a zatim u cijelom svijetu. Izbor proizvoda povjeren je Sachi Walckhoffu, umjetničkom direktoru i poznatom dizajneru labela kojim još uvijek upravlja grupa Falic. Od 2011. godine tvrtka širi licence uz pomoć Designer’s Guilda. Posjeduje ih dvadesetak, poredanih u tri grupe: muška moda, ženski modni dodaci -posebno marame i šalovi, torbice, nakit i naočale pa umjetnost življenja što podrazumijeva tkanine i tapete te mokete. Umjetnost serviranja, papirnate proizvode i dodatke za mobilne telefone.

-Grupe su isplative- objašnjava Nicolas Topiol, direktor marke. S licencama kuća Christian Lacroix je prodrla u sve dijelove planete pa posjeduje 5.500 prodajnih mjesta. Muški Prêt-à-porter se samo u Francuskoj prodaje u 50 prodavaonica, a u svijetu je dostupan u njih stotinu. Djelatnosti su uspješne, a godišnja šifra poslovanja je od 160 do 180 mlijuna eura, ovisno o evoluciji deviza.

Nakon suradnje s Kennyjem brand će pokrenuti svjetski tržišni site radi stvaranja sinergije za cjelokupnu ponudu.

Džana Mujadžić