Podijeli

“Stvoreno je 300 novih radnih mjesta, a udvostručiti ćemo broj do 2020. godine”, naglašava direktor marke Jean-Christophe Babin. Da je događaj značajan pokazalo je i prisustvo ministra za ekonomski razvoj Italije, Carla Calende.

U proteklih deset godina francuske tvrtke uložile su 47 milijardi eura u kontrolu 157 talijanskih poduzeća, sudeći po istraživanjima glasnika Corriere Economia. Galski Kering je vlasnik Guccija, a odnedavno i draguljara Pomellato.

Ministar Calende smatra da su strane investicije održale oblasnu produkciju u dolini Pôa, koljevci talijanske proizvodnje luksuznog nakita. Tri stotine prodavaonica galskog magnata LVMH-a su sasvim profitirale od nove reklamne kampanje s dopadljivom Lily Aldrige koja je zamijenila Carlu Bruni Sarkozy. Posebno su unosne torbice čiji je zatvarač obrađen poput skupocjenog ukrasa u obliku zmije. Godišnja prodaja Bulgarija je podignuta na dvije milijarde eura, a brend je poslovao s milijardu eura 2010. godine, prije nego što ga je kupio galski tajkun.

Filijala LVMH-a se nada oduzeti prvenstvo Cartieru, filijali švicarske grupe Richemont koja predvodi draguljarsko tržište na Starom kontinentu. Za ostvarenje nakane su otvoreni novi ateljei u kojima se na poseban način ostvaruju ogrlice sa zmijskim glavama, prstenovi protkani zlatnom žico,m ili fleksibilne narukvice nazvane Tubogas. Danju i noću radi stroj sa znakom Bulgari istaknut na prstenovima B.Nula1, bestselerom lansiranim 1999. godine, isto kao i u manufakturama jeans managmenta koje je jedan Toyotin djelatnik oformio zbog uštede vremena, a uspješno smanjuje i cijene izrade uvećavajući prodaju.

U Valenzi, pod nadzorom bivšeg šefa proizvodnje guma Michelin, deset ekipa radi na ubrzanoj produkciji. Dobivaju dijelove nakita koje obrtnici ručno montiraju i uređuju na umjetnički način. Danas se svi dragulji ostvaruju u istom ateljeu što značajno štedi vrijeme i povećava produkciju. Strategija će dozvoliti udvostručenje kapaciteta produkcije poznatog brenda. Filijala LVMH-a se nada desetljeću velikog uspjeha i povećanja proizvodnje po procjenama odgovornih.

Bulgari nastavlja oosbnu ofanzivu smanjenja cijena za burme i ogrlice koje se prodaju po 900 eura. Cijena je dostupnija široj klijenteli pa će dozvoliti uspješno poslovanje na uzburkanom europskom tržištu. Prošle godine, prema procjenama talijanskog udruženja za luksuzne tvrtke, svjetsko tržište dragog kamenja i luksuznog nakita se povećalo samo za 2%.

Nema komentara

Ostavi Komentar