Adidas u svjetskom proboju

Adidas u svjetskom proboju

Marka za sve uloge

Podijeli

Novi direktor Adidasa Kasper Rorsted upravo je potpisao još neobjavljene fotografije svjetskog magnata sportske odjeće iz Njemačke. Unaprijeđen za direktora grupe, 55-godišnji Danac osigurati će dobru prodaju proizvoda, jer je Adidas drugi svjetski brend zahvaljujući prethodniku Herbertu Haineru, uklonjenom od strane dioničara.

U 2016. godini Adidas je povećao poslovanje za 18%. Službeni partner Europskog prvenstva iskoristio je prvenstvo na Starom kontinentu. Prodaje sportske odjeće su se udvostručile, pa su samo u zapadnoj Europi skočile za 20%. Isto je i u SAD-u gdje Adidas uspješno nameće svoje Stan Smith, Superstar ili Yeezy Boost, koje odgovaraju stopalima mladih Amerikanaca.

Kanye West je potpisao ugovor s markom pa su se prodaje nanovo povećale jer je reper iz Atlante veoma slavan.

woah

A post shared by YEEZY BOOSTS (@yeezyboosts) on

Prema Rorstedu, pređena je granica od milijardu eura. Ali marka je daleko od uspjeha svog rivala brenda Nike, koji ga prelazi za više od 11%. Zato će njemačka grupa odstraniti deficitarni Taylor Made, svoju golfersku marku kao i hokejaški CCM. Morat će i postići bolje rezultate s “Reebokom”, kupljenim 2005. godine.

Automatizirana proizvodnja

Američka fitness marka ostvaruje povećanje prodaje od samo 5,7%. Novi direktor obećava napredni, automatizirani način izrade i smanjenje broja brendova. Na starom kontinentu Adidas igra na kartu tržišta nogometnih proizvoda. Fiksirao se na London i Pariz, ključne aglomeracije gdje će grupa koncentrirati investicije i marketinške troškove “zbog udvostručenja primanja”.

U Francuskoj gdje Nike od 2010. sponzorira nacionalnu nogometnu ekipu, Adidas je proširio svoje privlačno, prostrano skladište, smješteno na poznatoj Champs Elysées, najposjećenijoj aveniji na svijetu. Prostor kupovinom američkog Banana Republic, dostiže 3700m². Reebok se smješta u nekadašnji muzej “Pinacothèque” nedaleko od čuvenog, veoma turističkog trga Madeleine.

Adidas koji posjeduje 2.700 prodavaonica u svijetu se ustaljuje i na webu, rentabilnijem za brzu prodaju. Grupa se tako sasvim modernizirala i nastavlja uspješnu trku s konkurentima, pošto je na visokoj, drugoj poziciji, cijelog svijeta.

Džana Mujadžić

Nema komentara

Ostavi Komentar